superkeukens in de spotlight

“Bij Superkeukens geen dubbele bodem, geen spelletjes”

In gesprek met Leo de Vries van Superkeukens

Klanten oriënteren zich uitgebreid via internet. Ze zijn steeds beter geïnformeerd en stellen kritische vragen. Voor een speciaalzaak in keukens kan dat af en toe best lastig zijn, toch? “Integendeel,” zegt Leo de Vries, van Superkeukens. “Het is een goede zaak dat toekomstige klanten zich oriënteren en voorbereiden via internet. Op deze manier wordt het kaf van het koren gescheiden en heeft de klant al een goed beeld van de organisatie.”

Sinds jaar en dag kiest Superkeukens voor transparantie. Als alle wensen zijn besproken, krijgen klanten direct de beste prijs. Geen dubbele bodem, geen spelletjes.

“Hoe het er in het echt uit gaat zien, dat weet je niet.
Dus tonen wij de 3D-impressie op een groot LCD scherm.”
                                                                            Leo de Vries, Superkeukens

“Of dat saai is? Nou, de meeste mensen vinden de aankoop van een keuken op zich al spannend genoeg. Daar willen wij als adviseur op aansluiten”, aldus Leo de Vries. “Wij zijn bij Superkeukens niet van de megakortingen, die de klant uiteindelijk toch zelf betaalt.” Voor de hoe dan ook aantrekkelijke prijsstelling bij Superkeukens is een simpele verklaring. Het bedrijf maakt deel uit van Europa’s grootste inkooporganisatie.

superkeukens spotlight2

Openheid in de offerte

Al meer dan 15 jaar lang hanteert Superkeukens een lijn van openheid in de offerte. Mensen krijgen een uitgebreid overzicht, waarin bij alle artikelen en (montage)diensten de scherpst mogelijke prijs staat vermeld. “Je weet dus precies wat je koopt voor hoeveel.” Wie zich oriënteert op een nieuwe keuken, kan zich de moeite besparen van onderhandelen. “Vraag een offerte op van Superkeukens en je hebt altijd een reële vergelijkingsbasis. Zonder fopkortingen en andere commerciële franje.”

“Wij maken deel uit van Europa’s grootste inkooporganisatie.
Dat merk je in onze prijzen.”
                                                                                Leo de Vries, Superkeukens

Erkenning en garantie

Inmiddels is Superkeukens Amsterdam al 6 jaar op rij onderscheiden met het Keurmerk Kwaliteit Keukenbranche. Bij die erkenning komt wel wat kijken. Onder meer een jaarlijks examen door een onafhankelijke stichting, die werkt op basis van klantenbeoordelingen. Aan de orde komen: ervaring met verkoper, punctualiteit in levering, foutloosheid bij opleveren, nakomen van afspraken en algehele tevredenheid. Bovendien vult Superkeukens de CBW algemene voorwaarden kosteloos aan met een uitgebreide productgarantie op keukenmeubelen en werkbladen. Duur: 10 jaar lang!

superkeukens aanbieding

Keramiek en 3-in-1-kraan

Amsterdam is een omgeving waarin trends duidelijker naar voren komen. “Steeds vaker zien wij dat klanten kiezen voor een keramiek-stenen werkblad,” aldus Leo de Vries. Dit materiaal is 100% krasbestendig, hittebestendig, vlekbestendig, zuurbestendig en onderhoudsvrij is. Het samengaan van al deze eigenschappen is ook nog eens mogelijk voor een zeer betaalbare prijs. Een andere trend topper is een kokend-waterkraan, die tevens koud en warm water levert.

Klik hier voor de winkelpagina van Superkeukens